Блог

Інфопривід є

Професійна нагорода – гарячий матеріал для журналістів. Галузеві події не проходять повз уваги медіа, тож готуйте круті прес-релізи.

Грецькому воїну Фідіппіду довелось бігти 42 км, щоб принести афінянам звістку про перемогу греків. На щастя піарників, сьогодні не потрібно бігати марафони, щоб розказати споживачам про нове досягнення компанії. Варто стати учасником професійного конкурсу «Ліга Лідерів» і споживачі самі дізнаються про успіх 🙂

Як це працює?

Участь у галузевих конкурсах демонструє силу компанії споживачам. А отриману нагороду не можна ховати від світу! На тлі гучної перемоги можна провести цілу PR-компанію і це ще не все.

Призери бізнес-рейтингу «Ліга Лідерів» автоматично долучаються до підтримки одиноких літніх людей. Благодійність бренду стане лакмусовим папірцем для споживачів і партнерів.

85% американців ствердили, що більш прихильні до продукту або компанії, яка займається підтримкою соціально важливих питань та запроваджує благодійні ініціативи.

Отже, разом з престижною відзнакою, пакетом піар інструментів та посиленим інтересом до ТМ, бренд отримує статус соціально відповідальної компанії. Це демонструє споживачам і професійність, і турботу про суспільно значущі питання. А гарні кейси українського підприємництва стають цікавим матеріалом для ЗМІ. Ось вам і доречний інфопривід.

Приєднуйтесь до «Ліга Лідерів» та спільноти бізнесів, які підтримують будинки літніх людей і творять добро разом. Заповнюйте форму на участь і ми порадіємо новим перемогам разом!