Блог

Як нова висота та благодійність качають HR-бренд

Благодійність – крутий козир для HR-відділу. За даними американського дослідження Cone Cause Evolution Study, працівники, які залучені до корпоративних благодійних ініціатив, на 28% більше пишаються цінностями компанії і більш лояльні до роботодавця.

Серед інших бонусів ксо (корпоративної соціальної відповідальності) – рекрутинг кращих працівників. 76% міленіалів радше оберуть соціально-орієнтовану організацію, ніж навпаки ( дослідження ).

Та як заохотити нинішніх чи майбутніх колег до благодійності?

«Ліга Лідерів», як перша соціально орієнтована премія, в цьому допоможе. Ми створили спільноту компаній-однодумців, які допомагають будинкам для літніх людей та популяризують культуру благодійництва.

Здобуваючи призове місце в конкурсі, бренд не лише отримує знак довіри споживача для використання на упаковках продукції та промоматеріалах. Разом з почесним званням ТОП-марки, PR-інструментами та посиленим інтересом до марки, компанія стає Доброчинцем для бабусь і дідусів. А значить, виконує запит на доброту серед працівників.

Як це вплине на колектив?

  • Працівники стають більш вмотивованими та старанними, бо розуміють цінність справи, в яку вони вкладають власні ресурси.
  • Потужний тімбілдинг. Спільне діло дає працівникам можливість по-новому взаємодіяти і шукати точки дотику.
  • Психологи стверджують, що досягнення цілей та допомога іншим виділяють гормон щастя. Впевнені, що це покращить атмосферу всередині колективу 🙂

Як висновок проста формула:

Досягнення цілі + Добра справа = Залучені працівники!

Хочете зробити працівників більш вмотивованими? Приєднуйтесь до «Ліга Лідерів» – Клубу українських компаній, які творять добрі справи. Kormotech LLC / ТОВ Кормотех, REHAU Ukraine, Київський БКК, Electrolux та інші вже з нами.